Wizytówki na co dzień

Wizytówki oraz ulotki rozdawane przy okazji jakiś festynów mają za zadanie przyciągnąć klienta z powrotem do firmy. Każda firma ma charakterystyczne dla siebie logo oraz mały slogan. Na niektórych wizytówkach czy ulotkach są znane twarze, przez które myślimy, że skoro znana osoba to wypróbowała to usługa danej firmy jest najlepsza. Dlatego coraz więcej osób nabiera się na taki chwyt marketingowy.

Kolejnym problemem jest mała wielkość wizytówki. Na bardzo małej powierzchni trudno jest umiejscowić swoje dane osobowe. Wizytówka powinna zawierać małe, lecz dyskretne logo, imię i nazwisko oraz dane kontaktowe. Klienci przyzwyczaili się do prostych wizytówek, dlatego mała różnorodność kształtu się przydaje i jest mile zapamiętywana. Na czym jest zrobiona wizytówka może zależeć od tego czym się zajmujemy, np. jeśli jesteśmy grafikami to czemu nie stworzyć wizytówkę, która przypomina okno notatnika?