Klient już sam znajduje oferty – tylko mu ją pokaż.

Dotarcie do zainteresowanych klientów Nidy nie było łatwe. Jeszcze kilka, kilkanaście lat temu wykorzystywano w tym celu radio, telewizje lokalną i ogólnokrajową i prasę. Wiele osób i firm decydowało się na drukowanie ulotek reklamowych, które później były rozdawane na chodnikach, bądź też trafiały do skrzynek pocztowych. Inne rozwiązania skupiały się na przestrzeni miejskiej, która dawała możliwość reklamy. W efekcie miasta zostały zalane przez rozmaite szyldy reklamowe, banery oraz inne im podobne rozwiązania. Ich jakość oraz estetyka nie zawsze jest górnych lotów, co często wynika z oszczędności. Należy bowiem pamiętać, że dobrze zainwestowane środki procentują, te nieprzemyślane, mogą przynieść straty. Podobnie jest jeżeli chodzi o strony internetowe, które również wykorzystuje się do reklamy firmy oraz działań promocyjnych i marketingowych. Atrakcyjna strona WWW, jest jak najlepsza wizytówka firmy, którą klient widzi nim zapozna się nie tylko z ofertą, ale z możliwościami strony i firmy. Jest ona kluczowa w przypadku kontaktu z pracownikiem. Warto o nią zadbać, tym bardziej wiele wkładamy w to by taki klient zainteresował się daną ofertą i propozycją. Wykorzystywane są w tym celu linki sponsorowane w Poznaniu lub inne podobne rozwiązania. W Internecie generalnie trudno jest bezpośrednio dostarczyć cokolwiek w innej postaci niż cyfrowa. Tam nawet newsletter ma taką postać. Ten można pobrać ze strony lub jak wymaga większość rozwiązań, należy podać swój adres mailowy. Wówczas zostanie on tam przesłany. Jest to ciekawe rozwiązanie, również ze względu na fakt pozyskania adresu klienta. Klient rzeczywiście zainteresowany produktami lub usługami, jest szczególnie wartościowy. Zapewniając sobie jego zaufanie, można mieć prawie pewność, że i on odwdzięczy się swoją lojalnością i przy najbliższych zakupach, również skorzysta ze sprawdzonej propozycji. Jego siła tkwi również i w tym, że jego dobra opinia ma znaczenie nie tylko w internetowym świecie. Jest ona bardzo znacząca i w tym bardziej rzeczywistym, w którym również pozytywne słowo może przekonać sąsiada lub kolegę do skorzystania z konkretnej propozycji.